UWAGA!


WSZYSTKIE PRACE PUBLIKOWANE NA TYM BLOGU SĄ MOJEGO AUTORSTWA. PROSZĘ O USZANOWANIE MOJEJ PRACY I NIE KOPIOWANIE ZDJĘĆ ORAZ POMYSŁÓW. DZIĘKUJĘ.

wtorek, 22 stycznia 2013

Bransoletki makramowe

Witam! Na dziś planowałam post z kartką dla Dziadka, ale nie mam zdjęć, więc pokażą bransoletki makramowe, a z pewnością plecionkowe :) Zrobiłam je już jakiś czas temu na kursie takiej biżuterii. Jest to z pewnością tzw. etnodesigne, czyli powiew dawnych czasów we współczesnej odsłonie. Tak właśnie się czuję, nosząc te bransoletki :) Zapięcie mają regulowane, więc są w sam raz na każdą dłoń. Mam nadzieję, że się spodobają. Pozdrawiam!
ps. zapraszam na patchworkowe candy do mojej Mamy :)




12 komentarzy:

  1. Robisz bardzo ciekawe rzeczy i zapraszam Cie do mnie po wyróżnienie :)
    nitus
    http://nitusiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie za miłe słowa i za wyróżnienie :) bardzo mi miło :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne Twoje bransoletki !!! Mają w sobie to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki są oryginalne i stylowe, będą się prezentować pięknie ze sweterkiem a także z letnią bluzeczką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką nadzieję, no i dziękuję za tyle komplementów :)))

      Usuń
  4. robiłam różne makramy, ale taka techniką jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nauczyłam się jej na kursie, a wcześniej też nigdy się z nią nie spotkałam. Jak będę miała chwilę to postaram się zrobić kurs na ten splot :)

      Usuń